arjenenlotte.reismee.nl

Curaçao

Vijf dagen Curaçao! Dankzij een wijziging van Ebookers een dag langer dan eerst gepland. Dikke tip trouwens voor mensen die op zoek zijn naar plotselinge veranderingen in hun reisschema; boek meerdere vluchten bij Ebookers! Je weet nooit wanneer je naar welk land vertrekt.

Om het eiland te verkennen hebben we een witte botsauto gehuurd waarmee we op dag 1 naar Westpunt zijn gereden, zoals de naam doet vermoeden het meest westelijke punt van het eiland. Onderweg gesnorkeld bij verschillende idyllische baaien en de 12 meter hoge sprong gemaakt bij Playa Forti.
Daarna stond leguaan op de pratende menukaart bij Jaanchie's, veel kluiven en het smaakt naar taaie kip.
Een dagje Willemstad hadden we vervolgens wel verdiend. We sloegen onze laatste dropjes in voor 4 maanden bij de Albert Heijn, kochten slippers en koelden af bij de airco van de Starbucks.
Beachtennis bij beachclub Zanzibar!
Lotte was zo scherp om even te googelen of we nog konden beachtennissen op Curaçao, en toevallig was er een toernooi voor mix koppels. Het was een sterk bezet internationaal toernooi waaraan ook de nummer 4 op de wereldranglijst (Calbucci) meedeed. De zonnebrand vloeide rijkelijk en het afkoelen in zee na elke partij was heerlijk! Met onze plek in de halve finales waren we ook nog eens de verrassing van het toernooi.
De laatste volle dag hebben we besteed aan het beklimmen van de Christoffelberg. Mooie tocht en lekker klauteren op het laatst om de top te bereiken. Als beloning hebben we onze laatste guldens uitgegeven aan heerlijke pizza's.
Na 5 dagen vakantie gaan we weer verder reizen. Als het goed is zijn we vanmiddag in Cartagena, Colombia.
Adios!

Daniel

Ik voorzie een mooie gezamenlijke sportcarrière :)

carry

hoi lot en arjen.wat een geweldige sprong, leuke foto en op curaccao is gewoon een ah.
knappe prestatie de halve finale beachtennis.
op naar

Colombia. veel plezier, liefs carry

Geertje

Wat een succes bij het beachtennis! Knap hoor.
Het "Nederlandse" deel van jullie reis zit er nu op, inclusief drop. Succes met het Spaans en goede vlucht!
P.S. Hoorde van Carry over jullie nieuwe verhaal, kennelijk werkt de mail alert niet.

Joop

Oh wat gaaf!!! dat beachtennis, ????super!!
Waren heerlijke dagen zo te lezen!
Hier nog warm, dus wij genieten ook
Idd geen mail alert , hoorde het ook van Car

Ha ha Car het is je gelukt ????je hebt gewonnen van me, met sneller reageren;)

Lot & Arjan, mooi vervolg en kijken weer naar jullie volgende avontuur uit!????

Joop

?? Mijn ! Zijn ??
Ik heb net een nieuwe bril??

anneke

Geweldige vakantie leuk om te lezen tot de volgende mail groetjes

Michiel en marielle

Leuke foto's!
Ziet er goed uit. Heb ook geen allert gehad(marielle), maar gelukkig werkte deze bij Michiel wel..
Restaurant jaanchie ken ik(marielle) ook, ben er ook geweest. Erg apart idd. Mambo beach, klinkt bekend. Leuk dat jullie zo ver zijn gekomen in het toernooi, mooi koppel!

En nu Colombia, zijn benieuwd wat jullie daar weer gaan beleven. Hier verder alles ok.
Liefs Michiel, marielle & Lotte

Loes

Leuk om jullie avonturen te lezen! En de sensatie bij het beachtennis!! Dat wordt nog wat. Leguaan... mwah!
Jullie bericht was bij mij ook in de spamfolder terecht gekomen. Tis dat Carry belde .... anders had ik veel gemist. Liefs Loes

Borre

Een beetje de halve finale in een beachtennis toernooi en een Albert Heijn? Daar hebben jullie Freeks Verdriet voor gemist? Ai, ai ai. Tegen de tijd dat jullie terugkomen moeten we het eens goed over prioriteiten hebben..

Veel plezier daar :)